بازدید مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از سالن سرپوشیده شهربازی قهرمانان

به گزارش روابط عمومی شرکت سپاد خراسان سالن سرپوشیده شهربازی قهرمانان مراحل نهایی احداث خود را می گذراند و تا قبل از نوروز ۱۴۰۲ شروع به کار خواهد کرد. این شهربازی در سالن سرپوشیده وسیعی ایجاد شده است و شامل بازی های متعددی از جمله بولینگ، بیلیارد، تیراندازی، صخره نوردی و بازی های واقعیت مجازی می باشد و در نوع خود در کشور بی‌نظیر است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات سرمایه گذار این شهربازی توصیه هایی به ایشان کرد و گفت: این شهربازی باید فضای امن برای خانواده ها بخصوص برای خانم های مذهبی باشد. خانواده های کمتر برخوردار هم باید بتوانند از این فضا استفاده کنند. بازی در زندگی انسان خیلی مهم است. این شهربازی در کنار تفریح باید نقش تربیتی هم داشته باشد و پیام هایی مثل نظم، رعایت قوانین و مقررات، رعایت نوبت و پیام هایی از این دست باید در این شهربازی تجربه شود.

دکتر علی اکبر هاشمی جواهری افزود: مشهد شهر امام رضا (ع) و شهر زیارتی است و باید فضا امام رضایی باشد. سعی کنید کاری خلاف شهر در اینجا اتفاق نیفتد و تفکر دینی و مذهبی هم بر فضا حاکم باشد. شما می‌توانید سردمدار فضاهای تفریحی در کشور باشید. هر کمکی از ما برآید آمادگی داریم برای رونق اینجا به عنوان یک سایت فرهنگی تفریحی و ورزشی انجام دهیم.

در ادامه آقای ورزنده، مالک و سرمایه گذار شهربازی ضمن تشکر از آقای دکتر هوشنگ نژاد، مدیرعامل شرکت سپاد برای حمایت های بی دریغ از این شهربازی، گفت: ما هر هفته یکشنبه های مهربانی را برگزار می‌کنیم. در این روز با همکاری سازمان بهزیستی، خیریه میزبانان خورشید، خیریه انصارالحجه، انجمن بیماران پروانه ای و خیریه های دیگر، معلولین و مددجویان را به همراه خانواده هایشان به رایگان پذیرش می کنیم و حتی گاهی اوقات پذیرایی شام هم از ایشان انجام می دهیم. وی افزود: در شهربازی اتاق مادر و کودک داریم که برای شیردهی و تعویض پوشک نوزادان در نظر گرفته شده است. در تمام شهربازی برای حفظ کرامت بانوان، اپراتورهای خانم به مراجعین خانم خدمات می دهند.

در پایان رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد گفت: شرکت سپاد از روز اول که این اراضی را خریداری کرد نیت داشت که منطقه نمونه تجاری گردشگری ایجاد نماید. تلاش داشتیم که مراکز گردشگری فاخر در منطقه ایجاد نماییم. با همین هدف از شهربازی قهرمانان حمایت کردیم.

سردار گرمه ای اضافه کرد: گردشگری و خرید باعث می شود که مدت اقامت زوار امام رضا (ع) در مشهد اضافه شود. ما از اول دنبال این هدف بودیم و اگر این امر محقق شود اشتغال زیادی در استان ایجاد خواهد شد. بر اساس آمارها زائران در هر شبانه روز حدود ۴۵ دقیقه از زمان شان را در حرم مطهر می گذرانند و بقیه اش را در سطح شهر و اطراف آن سپری می کنند. ما باید برای این زمان ها برنامه ریزی نماییم.

Picture3 - بازدید مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از سالن سرپوشیده شهربازی قهرمانان Picture2 - بازدید مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از سالن سرپوشیده شهربازی قهرمانان Picture111 - بازدید مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی و مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از سالن سرپوشیده شهربازی قهرمانان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =