زمینه هاي همکاری سپاد با استانداری خراسان رضوی بررسی شد

در نشستی با حضور آقای مهندس چمندی (معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی) زمینه های همکاری شرکت سپاد با استانداری بررسی شد.

در شروع این نشست رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد گفت: سهام سپاد ارزش افزوده خوبی برای سهامداران داشته است و خدا را شاکریم که سهامداران از شرکت سپاد راضی هستند. شرکت سپاد به لحاظ سلامت، درستکاری و رعایت مسایل شرعی و فقهیِ تجارت سرآمد است. سردار گرمه ای افزود: شرکت سپاد به همت سردار شوشتری، سردار قالیباف، سردار رفیق دوست و … در زمان دفاع مقدس بنیان شده است. وی اضافه کرد: در نشستی که با سردار نظری داشتیم ایشان سوال کردند که برای نسل جدید ایثارگران چه کاری می توانید بکنید. در همین راستا در حال حاضر در حال بررسی زمینه های سرمایه گذاری جدید از جمله در حوزه های معدن و اقتصاد دیجیتال هستیم.

مدیرعامل شرکت سپاد هم ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان و تبریک اعیاد شعبانیه و معرفی مختصری از سوابق، اقدامات و سرمایه گذاری های شرکت سپاد گفت: توفیقات شرکت سپاد به برکت ایثارگری هایی است که سهامدارن آن از جان و مالشان در دفاع مقدس انجام دادند. ما هم وظیفه خود می دانیم که هر کاری که می توانیم برای ایشان انجام دهیم.

ادامه جلسه به تشریح فرصت های سرمایه گذاری منطقه سپاد از نگاه معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی اختصاص یافت. آقای مهندس چمندی ضمن اشاره به اهمیت مرجعیت علمی مشهد در جهان اسلام گفت: سپاد می تواند در این زمینه نقش محوری بازی کند و ما آماده ایم به سپاد کمک کنیم. استانداري هم حمایت می کند. در حوزه های مختلف فناوری، همکاری نخبه های بسیج را می توان جلب کرد. در آسیای میانه و افغانستان می توانید کارهای زیادی انجام دهید. وی افزود: در حال حاضر سپاد بیشتر سخت افزاری و در حوزه زمین و مستغلات کار کرده است، می توانید زیر ساخت های نرم افزاری را برای روبناهای اقتصادی ایجاد نمایید. خراسان رضوی فرصت های زیادی دارد که استفاده نمی کنیم. مثلا ترک ها از طریق خراسان رضوی چرم را به آسیای میانه صادر می کنند. بنابراین تولید و صادرات پوشاک و چرم فرصت خوبی است. دولت تسهیلات بانکی خوبی در اختیار دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. ما مطالعاتی روی معادن انجام داده ایم که گزارش آن را برای شما می فرستم. سپاد می تواند در توزیع کالاهای تنظیم بازار هم به صورت فروش آنلاین به ما کمک کند. همچنین می توانید روی اپلیکیشن ساماندهی خرده فروشی های میوه و تربار سرمایه گذاری کنید. ایشان فرصت های سرمایه گذاری متعدد دیگری را هم برای سپاد پیشنهاد کردند که مهمترین آن منطقه ویژه اقتصادی دوقارون بود.

در نهایت مقرر شد شرکت سپاد زمینه های همکاری و سرمایه گذاری مطرح شده در این جلسه را بررسی نماید و تفاهم نامه همکاری در این خصوص تهیه و به امضای طرفین برسد. همچنین استانداری زمینه برقراری ارتباط شرکت سپاد با سایر اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط موضوعات مطرح شده در این نشست را فراهم آورد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =