نشست مدیرعامل شرکت سپاد با مدیرعامل پارک علم و فناوری خراسان رضوی

با هماهنگی استانداری خراسان رضوی و به منظور بررسی زمینه های همکاری شرکت سپاد و پارک علم و فناوری خراسان رضوی، آقای دکتر هوشنگ نژاد و آقای دکتر میرزایی نشست مشترکی را برگزار کردند.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی بعد از معرفی اقدامات خود در پارک گفت: نظام جمهوری اسلامی در تولید علم جایگاه خوبی دارد در حال حاضر باید به مصرف علم هم بپردازیم. می خواهیم شهر فناوری را چنانچه در شان شهر امام رضا (ع) است پایه گذاری کنیم. در حال حاضر ظرفیت پارک فعلی تکمیل است و برای پذیرش شرکت های جدید مشکل داریم. سپاد می تواند کمک شایانی به ما بکند. دکتر میرزایی از مدیرعامل سپاد دعوت کرد تا به همراه سایر مدیران شرکت سپاد از پارک بازدید کنند و نشست دوم در آن محل برگزار گردد.

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت سپاد خراسان ضمن معرفی تاریخچه شکل گیری سپاد و تشریح اقدامات و موفقیت های آن طی چهار دهه فعالیت گفت: ما برای همکاری با پارک علم و فناوری خراسان رضوی آمادگی داریم. دکتر هوشنگ نژاد پیشنهاد کرد که به منظور ادامه همکاری ها تفاهم نامه ای تنظیم گردد. این پیشنهاد مورد استقبال دکتر میرزایی قرار گرفت و طرفین در همین جلسه نمایندگان خود را برای تنظیم تفاهم نامه و تمهید مقدمات کار معرفی کردند.

111 - نشست مدیرعامل شرکت سپاد با مدیرعامل پارک علم و فناوری خراسان رضوی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 12 =