نشست مدیرعامل شرکت سپاد با آقاي دکتر فولادگر (دفتر هماهنگي هاي ويژه نهاد رياست جمهوري)

دکتر فولادگر با اشاره به ظرفیت های مشهد مقدس به عنوان پایگاه جهان تشیع، گفت: مشهد می تواند پایگاه علم و فناوری کشور بشود. وی با اشاره به عزم دولت برای حفظ نخبگان کشور گفت: که ما وظیفه داریم زمینه های جذب و اشتغال نخبگان را فراهم کنیم. رئیس پژوهشکده چشم انداز و آینده پژوهی دانشگاه آزاد به ارتباطات خوبی که با نخبگانی همچون دکتر روح الله رحمانی (از مدیران آمازون، IBM و مدیر توسعه دیجیکالا) دکتر سرکار (رئیس پیشین ستاد نانو کشور)، دکتر قانعی (سخنگوی ستاد کرونا و دارای سوابق بسیار در حوزه بایوتک)، دکتر علی آبادی (مدیر مپنا)، متخصصان پژوهشکده رویان و … دارند اشاره کرد و افزود: از این ارتباطات می توانیم برای ایجاد پایگاه علم و فناوری در مشهد استفاده کنیم.

در ادامه آقای دکتر هوشنگ نژاد ضمن خیر مقدم به ایشان و همرانشان و تبریک اعیاد شعبانیه گفت: علی رغم اینکه شرکت سپاد شرکتی خصوصی است ولی ما هم به دغدغه های نظام توجه داریم. ما در منطقه سپاد زمینه 17000 شغل را ایجاد کرده ایم. مدیرعامل شرکت سپاد افزود: سپاد در فاصله نزدیکی به مرکز شهر قرار دارد و این مزیت رقابتی منطقه سپاد است. اگر مراکز علم و فناوری در این منطقه ایجاد گردد، دسترسی نزدیک و راحتی برای متخصصان و کارشناسان و سایر مراجعان به این مراکز وجود دارد.

دکتر نوالله حسین خانی دیگر مهمان این نشست بود. ایشان که نویسنده ای سرشناس با آثار متعدد در حوزه های مختلف فرهنگی و مذهبی می باشند، بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی به عنوان پیوست کارهای اقتصادی تاکید کردند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 14 =