منطقه  سپاد روشن‌تر شد

در راستای اقدامات قبلی و پیگیری‌های مؤکد مدیرعامل شرکت سپاد، روشنایی معابر پر تردد منطقه سپاد تأمین شد.
مهندس حسین‌نژاد، مسئول فنی شرکت سپاد گفت: حوزه فنی شرکت سپاد پس از انجام مکاتبات لازم با شرکت برق و مشاور پروژه و نیز اخذ نقشه‌ها، گزارش‌ها و نتایج پیگیری‌ها را به هیئت‌مدیره شرکت سپاد ارائه نمود. اعضای هیئت مدیره سپاد با وقوف کامل به اهمیت توسعه روشنایی معابر منطقه که نقش بسزایی در ایجاد امنیت و همچنین رونق کسب‌ و کارها در منطقه دارد، بودجه عملیات اجرای فاز اول را در دی‌ماه سال ۱۴۰۱ تصویب و ابلاغ نمود. بر این اساس، مناقصه انجام کار بین شرکت‌های مورد تأیید شرکت برق برگزار و پیمانکار پروژه انتخاب و عملیات اجرایی از اواسط بهمن‌ماه 1401 آغاز شد.

در حال حاضر روشنایی معابر زیر تأمین شده است:

۱-  هر دو باند شمالی – شرقی و جنوبی – غربی بلوار ابوطالب شمالی، حدفاصل تقاطع بهمن ۴ تا تقاطع بهارستان ۶ به طول ۳ کیلومتر

۲- هر دو باند شمالی – جنوبی انتهای بلوار بهارستان به طول ۱ کیلومتر

۳- خیابان بهارستان ۱ (معبر شهربازی) و دو خیابان منشعب از آن به طول ۱ کیلومتر

۴ – خیابان بهارستان ۵ (معبر مرکز خرید ستاره شهر) و خیابان ضلع جنوبی آن به طول کلی ۷۰۰ متر

۵- خیابان شهید اسلامی ۲ به طول ۲۵۰ متر

لازم به توضیح است که طول کل مسیر اجرای عملیات معابری که در آنها روشنایی صورت‌گرفته است حدود ۶ کیلومتر و هزینه اجرای عملیات حدود 5 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌باشد.

همچنین برابر مصوبه بودجه سال ۱۴۰۲، فاز ۲ عملیات اجرایی روشنایی باقیمانده معابر منطقه نیز پس از هماهنگی با شرکت برق با برآورد هزینه حدود ۶ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد که در آینده نزدیک روند اجرای کار آغاز خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − یک =