جلسه شرکت سپاد با شهرداری منطقه با موضوع تغییرات طرح تفصیلی منطقه سپاد

مدیر روابط عمومی شرکت سپاد خبر داد: در جریان مراجعات همکاران ما به شهرداری منطقه 2 برای پیگیری امور اراضی سپاد، متوجه می شوند گویا در بخش هایی از طرح مصوب منطقه تغییراتی در کاربری ها و ضوابط طرح ایجاد شده است. این موضوع به مدیرعامل شرکت گزارش گردید و ایشان بی درنگ شهردار منطقه 2 و مشاور طرح و مدیران شهرداری را به جلسه ای دعوت نمودند.
دکتر هوشنگ نژاد در این جلسه با اشاره به سوابق تهیه طرح منطقه تجاری گردشگری سپاد و تصویب آن در کمیسیون ماده پنج گفت: از زمان تصویب، این طرح ملاک همه ساخت و سازها و واگذاری های سپاد بوده است. سپاد هم در مقابل تعهدات خود به شهرداری را بر اساس همین طرح انجام داده است و شهرداری و مشاور نباید بدون توجه به این سوابق و بدون هماهنگی با شرکت سپاد تغییراتی روی آن اعمال نمایند.
توضیحات و ادله مدیرعامل شرکت سپاد مورد پذیرش دکتر حسین پور (شهردار منطقه 2) و مهندس شفیعی (نماینده مشاور طرح تفصیلی) قرار گرفت و مقرر شد شرکت سپاد سوابق طرح مصوب را برای شهرداری و مشاور ارسال نموده و ایشان این سوابق را ملاک عمل قرار دهند.

در ادامه جلسه مهندس شفیعی اشاره کرد که با توجه به اینکه سال های زیادی از زمان تهیه طرح منطقه سپاد گذشته است می توان در جهت بهبود طرح می توان مطالعات بروزی را انجام داد و آن بازبینی کرد و بهبود بخشید. این پیشنهاد مورد تایید مدیرعامل سپاد قرار گرفت و مقرر شد مشاور پیشنهاد خود را به صورت مکتوب ارسال نموده و شرکت سپاد آن را بررسی نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 18 =