دیدار ریاست دانشگاه آزاد استان خراسان رضوی با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سپاد خراسان

1391 1030x687 - دیدار ریاست دانشگاه آزاد استان خراسان رضوی با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سپاد خراسان

2 1 - دیدار ریاست دانشگاه آزاد استان خراسان رضوی با هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سپاد خراسان

با هماهنگی مدیرعامل شرکت معدنی کیا گستر غرب آسیا، دیدار فیمابین مدیران دانشگاه آزاد استان و مدیران شرکت سپاد برگزار گردید.

در این دیدار دکتر هوشنگ نژاد بصورت اجمالی سوابقی از فعالیت های شرکت سپاد از بدو تاسیس تاکنون را ارایه و برنامه های آتی و در دست اجرا از جمله آغاز فعالیت شرکت معدنی را مطرح نمودند.

سپس دکتر مرادی ریاست دانشگاه آزاد استان نیز به فعالیت های جدید شکل گرفته در دانشگاه از جمله کمک به جذب سرمایه گذار برای شرکت های دانش بنیان و نوآور اشاره داشتند و این دیدار را که می تواند زمینه ساز ارتباط علم و عمل باشد را مغتنم دانستند و درخصوص راه اندازی سرای نوآور سنگ و کانی، پژوهشکده زمین و معدن، آزمایشگاه معدنی، موضوعات مشترک علمی و تحقیقاتی و آموزشی و … اعلام آمادگی نمودند.

در این جلسه معاون پژوهشی دانشگاه و رییس دانشکده علوم و مدیر سرای نوآور سنگ و کانی نیز حضور داشته و با توجه به رویکردهای ابلاغی دانشگاه بر تدوین سند همکاری فی مابین در این خصوص تاکید نمودند و پس از تبادل نظر توسط سایر اعضای جلسه و جمع بندی موارد طرح شده مقرر شد موارد طی تفاهم نامه مشترک همکاری تدوین و در دیدار آتی تبادل و متعاقبا اجرایی گردد.

در پایان دکتر وهاب زاده مدیرعامل شرکت معدنی کیا گستر غرب آسیا، از مشارکت مدیران دانشگاه آزاد و شرکت سپاد در این دیدار تشکر و به حصول نتایج  از برگزاری این هم اندیشی ها ابراز امیدواری نمودند.

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 2 =