برگزاری جلسه مشورتی معدن، شرکت کیا گستر غرب آسیا با حضور متخصصین معدنی

1 2 scaled - برگزاری جلسه مشورتی معدن، شرکت کیا گستر غرب آسیا با حضور متخصصین معدنی

006 - برگزاری جلسه مشورتی معدن، شرکت کیا گستر غرب آسیا با حضور متخصصین معدنی

 

اولین جلسه کارگروه معدنی شرکت با حضور متخصصین این حوزه برگزار گردید.

این جلسه با حضور آقایان مهندس نازپرور ریاست خانه معدن استان خراسان رضوی، مهندس مافی نایب رییس خانه معدن استان، دکتر جوانبخت نماینده دانشگاه آزاد استان، مهندس دلخواه فعال حوزه معدنی شرق کشور، هیئت مدیره، مدیرعامل و مدیران شرکت سپاد و مدیرعامل شرکت معدنی کیا گستر غرب آسیا برگزار گردید.

پس از تبادل نظر و مباحث مطروحه در جلسه، اکثریت اعضای کارگروه ورود شرکت سپاد از طریق شرکت اقماری معدنی به فعالیت های معدنی را مسیری درست و قابل قبول دانستند و افزودند با توجه به اینکه جایگاه منطقه ای شرکت سپاد بگونه ای است که حتی در حوزه فعال سازی معادن راکد که نیاز به همگرایی مسئولین استانی دارد، میتواند فعالیتی نتیجه بخش ارایه نماید.

سپس به بررسی معادن پیشنهادی راکد، نیمه فعال و نحوه مشارکت در معادن فعال پرداخته شد و از بین موارد پیشنهادی، ورود به عرصه های معدنی گروه های فلزی و خاکهای صنعتی را مورد تاکید قرار دادند.

در پایان هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سپاد از به اشتراک گذاشتن تجارب ارزنده عزیزان کارگروه تقدیر و تشکر نموده و تداوم این جلسات تا رسیدن به نتایج مطلوب مورد انتظار تاکید داشتند و نیز مقرر شد مدیرعامل شرکت معدنی در جهت پیاده سازی نتایج کارگروه اقدامات لازم را با هماهنگی هیئت مدیره انجام دهند.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 1 =