انتصابی برای دسترسی به دریای عمان و فراهم سازی بستر بهره گیری از ظرفیت های تجاری صنعتی منطقه آزاد چابهار

IMG 1677 scaled - انتصابی برای دسترسی به دریای عمان و فراهم سازی بستر بهره گیری از ظرفیت های تجاری صنعتی منطقه آزاد چابهار

با توجه به بررسی ظرفیت های مختلف و با عنایت به مصوبات هیئت مدیره محترم در جهت تحقق اهداف توسعه ای، ثبت شرکت در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار و انتصاب مدیرعامل صورت گرفت.

دکتر هوشنگ نژاد در جلسه معارفه مدیرعامل شرکت چابهار، با اشاره به ورود هوشمندانه به عرصه های متنوع در عین حال بهم پیوسته، اعلام نمود استفاده از ظرفیت های مختلف اقتصادی در شرایط تحریم و یا رکود در دستور کار هیئت مدیره می باشد، لذا در همین راستا ظرفیت های ممکن و دست یافتنی مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.

یکی از تصمیمات اتخاذ شده که برگرفته از تشکیل جلسات مشورتی با مسئولین، مشاوران، متخصصین صنایع و خدمات در منطقه از شمال شرق، شرق تا جنوب شرقی کشور بوده است، ثبت شرکت در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار بود که این مهم با ثبت و آغاز فعالیت شرکت نگین توسعه الماس شرق منطقه آزاد چابهار که مالکیت آن متعلق به گروه شرکت های سپاد خراسان می باشد، اجرایی گردیده است.

در همین راستا و به جهت بهره گیری هر چه سریعتر از فرصت های جاری منطقه، آقای دکتر شورابی که تحصیل کرده رشته جغرافیا بوده و دارای تجارب ارزشمند اجرایی از جمله در شهرداری مشهد را دارا هستند، بعنوان مدیرعامل شرکت نگین توسعه الماس شرق منطقه آزاد چابهار منصوب شدند.

در پایان هیئت مدیره شرکت با اهدای حکم مسئولیت به جناب شورابی، برای ایشان آروزی توفیق در جهت تحقق اهداف پیش بینی شده در شرکت نمودند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =