یادها و لبخندها در دیدار صمیمانه سردار سرتیپ تقوی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با هیئت مدیره، مدیران عامل گروه و مدیران شرکت سپاد خراسان

سردار تقوی شاحص copy 1 - یادها و لبخندها در دیدار صمیمانه سردار سرتیپ تقوی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با هیئت مدیره، مدیران عامل گروه و مدیران شرکت سپاد خراسان

IMG 4776 copy 1030x764 - یادها و لبخندها در دیدار صمیمانه سردار سرتیپ تقوی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با هیئت مدیره، مدیران عامل گروه و مدیران شرکت سپاد خراسان

در این دیدار که با تلاوت کلام ا… مجید توسط جناب جهانشاهی مشاور استاندار و نایب رییس هیئت مدیره شرکت سپاد آغاز گردید، ابتدا سردار گرمه ای رییس هیئت مدیره سپاد، ضمن عرض خیر مقدم به فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی و رییس پلیس پیشگیری استان و ….  نسبت به تشریح ترکیب ارزشی سهامداران وفادار و بنیانگذاران شرکت پرداختند.

در ادامه ایشان به گزارش فعالیتهای قابل قبول اقتصادی شرکت از بدو تاسیس تا کنون، اثرات مثبت و محقق شده در زندگی جاری سهامداران، ایجاد اشتغال و امنیت پایدار در منطقه و …. اشاره نمودند.

همچنین دکتر هوشنگ نژاد ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نشست صمیمانه، گزارشی از فعالیتهای جاری از جمله شفافیت و انضباط مالی در حوزه امور سهام و ارتباط مستقیم و دو سویه با سهامداران و وکلای این عزیزان در قالب کارگروه ها و از طریق شرکت سپاد خاوران، ساماندهی و خودگردان شدن مجتمع های تجاری منطقه در قالب شرکت راهبری، شکل گیری شرکت کیا گستر برای فعالیتهای معدنی و توفیقات حاصله علیرغم تازه تاسیس بودن شرکت، اقدامات و قراردادهای در حال انعقاد شرکت چابهار در خصوص تملک اراضی و ساخت پروژه های مشارکتی در منطقه آزاد تجاری چابهار، فعال سازی شرکت عصر جدید در حوزه توسعه گردشگری منطقه ای، تعاملات هوشمندانه و مدبرانه مدیران گروه شرکتها با شرکتهای اقماری و هم افزایی های ارزشمند به حاضرین ارائه نمودند.

سپس سردار سرتیپ تقوی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با تبریک ایام ماه رجب و گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید سردار شوشتری و سردار سلیمانی اسوه مقاومت و ایثارگری به ارتباط نزدیک به چهار دهه با عزیزان هیئت مدیره و خصوصا مدیر عامل و بنیانگذاران شرکت سپاد، نتایج ارزشمند حاصله شرکت در این جنگ اقتصادی دارای تورم و رکود و تحریم های ظالمانه، هنرمندی حفظ 98 درصدی سهامداران و ثبات و پایبندی این عزیزان (با نام نیروهای پیوسته و وابسته) به مصداق حضورشان در جبهه های جنگ حق علیه باطل اشاره نمودند.

در ادامه ایشان سرمایه گذاري شرکت در حوزه های معدنی و منطقه آزاد استرانژیک چابهار را هوشمندانه بر شمردند و تامین امنیت در حوزه های فعالیتی و استحفاظی را همچون گذشته و خاضعانه وظیفه خویش دانستند و افزودند با توجه به سلامت وشفافیت در گروه شرکتهای سپاد، در تحقق اهداف، مشارکت و همراهی لازم را خواهیم داشت و قطعا نسلهای جاری و آتی سهامداران و آیندگان از این خدمات بهره خواهند برد.

سپس زارع صفت عضو هیئت مدیره شرکت ضمن خیر مقدم، اعلام نمودند نتایج حاصله در شرکت سپاد و سایر فعالان اقتصادی استان ذیل امنیت پایدار علیرغم وجود ناهنجاری ها و … محقق شده است که جای تقدیر از سردار و همکاران پر تلاش و خدومشان دارد.

ایشان افزودند یکی از ویژگیهای حاصله اخیر شرکت پاسخگویی با سرعت و دقت زیاد به پیشنهادات و تقاضاهای مطروحه استانی و فرا استانی، قدرت شبکه سازی سازمانی به جهت بهره گیری از مشارکت سرمایه گذاران شناسنامه دار و خوشنام در جهت فعال سازی پروژه هاست که با تکیه بر آن میتوانیم هر فرصت اقتصادی که مغفول مانده است را اعلام نمایید در قالب مشارکت با شما عزیزان به نتیجه برسانیم.

در ادامه جهانشاهی نایب رییس هیئت مدیره شرکت با آرزوی سلامتی همه عزیزان نظامی و انتظامی کشور خصوصا استان خراسان رضوی که زمینه ساز ثبات و توسعه سرمایه گذاری در استان بوده و هستند، به موضوع ضرورت توجه و عدم غفلت از امنیت اقتصادی و سرمایه گذاری اشاره نموده و تقاضا داشتند همانطورکه با آغاز فعالیت شرکت سپاد در منطقه زمینه جرم خیزی کمرنگ و تبدیل منطقه ناکارآمد حاشیه شهر به منطقه کارآمد شهری و جایگزینی انفعال با اشتغال، شکل گرفته است. امیدواریم در جلسات شورای تامین استان و در تعریف طرح جامع منطقه، گسترش و برنامه ریزی برای اراضی تا جاده کلات تحت نظارت این شرکت قرار گیرد تا فعالیتهای جامع و مکمل مورد نیاز را پیاده سازی نموده و در حفظ امنیت و آرامش فرهنگی و اجتماعی و شهری یاریگر شما بزرگواران، استانداری و شهرداری باشیم.

در پایان موضوعات مشترک و نحوه همکاری در پروژه های همچون معدنی، منطقه آزاد، توریست سلامت و بیمارستان دارای هتلینگ و اقامتی و … مطرح و مقرر شد نمایندگان دو طرف نسبت به بررسی و پیگیری موارد تا رسیدن به توافق نهایی اقدام نمایند.

در این دیدار لحظاتی با اشک و لبخند همراه بود:

 چهره ها با یاد و خاطر همسنگران، جانبازان، ایثارگران، شهدای جنگ تحمیلی و حال حاضر و شهدای مردمی این روزها غمگین، و لب ها با گرامیداشت موفقیت ها در حوزه های نظامی و انتظامی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متبسم شد و جلسه با ذکر صلوات خاتمه پذیرفت.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 19 =