مدیر مجتمع انبارهای عمومی سپاد از رونق این مجموعه خبر داد

بیش از 95 درصد از ظرفیت انبارها تکمیل است

3 - مدیر مجتمع انبارهای عمومی سپاد از رونق این مجموعه خبر داد

مجتمع انبارهای عمومی شرکت سپاد خراسان با بیش از 9 سوله و 31 هزار مترمربع زیربنا دارای سکوها، تجهیزات انبارداری و فضاهای مختلفی است که توانسته با توجه به شرایط اقتصادی ظرفیت خود را تکمیل نگاه داشته و به سودآوری مناسبی دست یابد.

مدیر مجتمع انبار های عمومی سپاد گفت: در حال حاضر بیش از 95 درصد از ظرفیت انبارهای عمومی سپاد از جمله فضای سوله ها، محوطه و سکوها تکمیل است و حتی لیستی از متقاضیانی داریم که پس از خالی شدن هر بخش آمادگی اجاره فضاهای خالی شده را دارند.

به گزارش روابط عمومی سپاد؛ محمد رضا گودرزی با اشاره به مشتریان معتبر این مجتمع بزرگ انبارداری افزود: تعامل خوبی میان مشتریان و مجموعه انبارداری سپاد شکل گرفته و این سبب اعتبار مضاعف مجموعه شده و دارای مشتریان دائمی، معتبر و بزرگی هستیم.

وی افزود: در حال حاضر انبار مرکزی فروشگاه دی جی کالا در خراسان رضوی در این مجتمع قرار دارد که توزیع روزانه اجناس و بسته های مشتریان از همین مجموعه انجام می شود.

مدیر مجتمع انبارهای سپاد در ادامه عنوان کرد: این مجتمع در سال 1395 کد سامانه جامع خدمات پس از ترخیص را از اداره گمرک اخذ نمود و ثبت نام خود را در سامانه جامع مدیریت انبارها در اداره صنعت، معدن و تجارت در سال 1397 انجام داد و اکنون سطح بالایی از اعتبار و اعتماد را در فعالیت های خود به مشتریان ارائه می کند.

وی در ادامه اظهار داشت: روزانه بیش از 120 خودرو سبک و سنگین وظیفه جابه جایی بار به اقصی نقاط استان و کشور را از این مجتمع بر عهده دارند.

گودرزی در پایان استراتژی ارتباطی این مجتمع را بر جلب رضایت و حفظ مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید دانست و توان توسعه ای این مجتمع انبارداری را بسیار بالا توصیف کرد.