مدیرمالی و اقتصادی شرکت سپاد خراسان : پرداخت سود سهامداران شرکت سپاد زودتر از موعد قانونی آغاز شد

مدیرمالی و اقتصادی شرکت سپاد خراسان از آغاز پرداخت سود سهامداران در سال جاری و زودتر از موعد قانونی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سپاد خراسان، دکتر محمد رضا صابری با اعلام این خبر افزود: پرداخت سود سهامداران با توجه به تدابیر هیئت مدیره و مدیران ارشد شرکت، زودتر از موعد قانونی پرداخت و طبق برنامه ریزی های انجام شده تا قبل از دهه مبارک فجر به اتمام خواهد رسید.

وی افزود: نحوه پرداخت سود ها بر اساس سنوات گذشته از کمترین مقدار سهم به بیشترین مقدار آن خواهد بود و به طور منظم مرحله به مرحله انجام خواهد شد و تاکنون لیست واریز 85% سهامداران تهیه و به بانکهای مربوطه جهت واریز ارسال شده است، لذا پیامک واریز سود طی دو روز آینده جهت اطلاع برای سهامداران گرامی ارسال خواهد شد.

دکتر صابری رویکردهای شرکت سپاد را در توسعه فعالیت ها بسیار مهم برشمرد و گفت: ارزش سهام شرکت سپاد با استعانت از خداوند متعال با توجه به رویکردهای توسعه ای شرکت رو به افزایش و در حال حاضر ارزش ذاتی آن بسیار بالاتر از ارزش معاملاتی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سهامدارانی که در گذشته شماره حساب بانکی خود را در سامانه سهامداری ثبت کرده اند برای اطمینان و مشاهده از شماره حساب اعلامی به سامانه سهامداری مراجعه کنند و سهامدارانی که تا به امروز در این خصوص اقدام ننموده اند با ورود به سامانه، شماره حساب بانکی منحصر به سهام خود را ثبت نمایند.

ایشان در پایان تاکید کرد: رعایت حقوق سهامداران و سود آوری حداکثری در اولویت فعالیت های شرکت سپاد خراسان است و پذیرای هرگونه پیشنهاد و انتقادی از سوی سهامداران محترم هستیم.

01 300x231 - مدیرمالی و اقتصادی شرکت سپاد خراسان : پرداخت سود سهامداران شرکت سپاد زودتر از موعد قانونی آغاز شد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 16 =