منطقه تجاری گردشگری سپاد، سرزمین فرصت های سرمایه گذاری

مدیرعامل شرکت سپاد خراسان در اولین گردهمایی از سومین دوره نشست های فعالان اقتصادی این منطقه، ضمن خوش آمد گویی و تشکر از حضور مدعوین از تلاشهای فعالان اقتصادی که موجبات رونق منطقه را فراهم نموده اند، قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی سپاد؛ دکتر هوشنگ نژاد در جمع فعالان اقتصادی منطقه سپاد با اشاره به لزوم همگرایی، وحدت و فعالیت دسته جمعی مجموعه های اقتصادی برای ایجاد رونق و توسعه منطقه گفت: رشد و رونق اقتصادی در دوران پساکرونا با وحدت و همدلی مجموعه های فعال در منطقه امکان پذیر خواهد بود.

دکتر هوشنگ نژاد گفت: منطقه تجاری گردشگری سپاد سرزمین فرصت های سرمایه گذاری در زمینه های گوناگون است و این ظرفیت باعث شده مجموعه های اقتصادی با گرایش های گوناگون گرد هم جمع شوند و به فعالیت اقتصادی بپردازند.

دکتر هوشنگ نژاد با اشاره به تغییر و تحولات در مدیریت شهرداری و شورای شهرخاطر نشان کرد: شرکت سپاد خراسان همواره تعامل با دستگاهها و مدیران اجرایی را مد نظر خود داشته است و دعوت و بازدید شهردار محترم مشهد از منطقه سپاد و همچنین تنظیم تفاهم نامه در زمینه موضوعات مرتبط از جمله این اقدامات بوده است.

وی در ادامه با اشاره به دعوت از مهندس نژاد صفوی، ریاست اداره راه و شهرسازی استان افزود: موضوعاتی از قبیل تغییر کاربری ها، توسعه سپاد و افزایش بافت مسکونی به عنوان جمعیت پشتیبان، در این  جلسه مطرح گردید و خوشبختانه تعاملات خوبی در این زمینه درحال رقم خوردن است.

وی افزود: تعامل و همگرایی با شهرداری، زمینه مناسبی را برای تسریع در اجرای طرح هایی همچون بازگشایی بلوار ابوطالب شمالی، دوربرگردان خیام، بازآفرینی کال اسماعیل آباد ایجاد نمود و این همکاری ها برای تامین روشنایی، توسعه فضای سبز، پلاک گذاری و نامگذاری خیابان های منطقه ادامه پیدا خواهد کرد.

ایجاد و ساخت مجتمع های مسکونی، شهرک سوغات، ایجاد زمینه برای راه اندازی بازار گل و گیاه، حل و فصل موضوع پلاک 155 در تعامل با آستان قدس، توسعه بازار خیام، رونق بازار مواد غذایی، راه اندازی مرکز خرید سیتی استار، فعال سازی شهربازی قهرمانان و همچنین توسعه پارک ساحلی آفتاب از دیگر عناوینی بود که دکتر هوشنگ نژاد به تشریح آنها پرداخت و در پایان هم افزایی و همکاری فعالان منطقه در دوران پساکرونا و برگزاری رویدادهای متنوع در مناسبت های پیش رو را ضروری برشمرد و بیان کرد: این جلسه آغازی برای استفاده از فرصت های پسا کرونا با هدفگذاری مشخص در مناسبت های مختلف است که تنها با هم اندیشی و هم افزایی فعالان منطقه دست یافتنی است.

در ابتدای این نشست سردار گرمه ای رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت،
علی الخصوص سردار شهید قاسم سلیمانی به بیان دیدگاه های خود در احداث بازار اسلامی پرداخت و خطاب به فعالان اقتصادی منطقه گفت: شرکت سپاد در طرح و ایده ای مشخص با حمایت سرمایه گذاران می تواند نسبت به احداث بازار اسلامی با رعایت همه شاخص ها و معیارهای منحصر به فرد آن اقدام نماید.

رئیس هیئت مدیره شرکت سپاد خراسان در ادامه با اشاره به اینکه رونق منطقه باعث اعتبار ما خواهد بود، افزود: شرکت سپاد طی فعالیت خود در سالهای متمادی با کمک و همکاری فعالان منطقه به عنوان منطقه ای نمونه در حوزه گردشگری و تجاری شناخته شده است.

ایشان در پایان معیارهای یک بازار ایرانی اسلامی را تبیین و خاطر نشان کرد: فعالیت بازارهایی نظیر الماس شرق و وصال در جهت الگوسازی معیارهای اسلامی می تواند به جذب هرچه بیشتر زائرین و مجاورین بارگاه حضرت رضا (ع) کمک کند.

در خاتمه این نشست  تعدادی از فعالان منطقه تجاری گردشگری سپاد به بیان دیدگاهها و نقطه نظرات خود پرداختند.

لازم به ذکر است که اولین نشست از سومین دوره نشست های فعالان اقتصادی منطقه سپاد در تاریخ 1400/10/19 با هدف توسعه همکاری ها و هم اندیشی های ایشان در جهت رونق بخشی بیشتر به منطقه و کسب و کارهای فعالان منطقه برگزار گردید و بیش از 40 نفر از صاحبان و مدیران مجتمع های تجاری و گردشگری در آن حضور داشتند.

01 300x157 - منطقه تجاری گردشگری سپاد، سرزمین فرصت های سرمایه گذاری

02 300x200 - منطقه تجاری گردشگری سپاد، سرزمین فرصت های سرمایه گذاری

03 300x200 - منطقه تجاری گردشگری سپاد، سرزمین فرصت های سرمایه گذاری

04 300x200 - منطقه تجاری گردشگری سپاد، سرزمین فرصت های سرمایه گذاری

05 300x200 - منطقه تجاری گردشگری سپاد، سرزمین فرصت های سرمایه گذاری

06 300x200 - منطقه تجاری گردشگری سپاد، سرزمین فرصت های سرمایه گذاری

07 300x180 - منطقه تجاری گردشگری سپاد، سرزمین فرصت های سرمایه گذاری

09 300x180 - منطقه تجاری گردشگری سپاد، سرزمین فرصت های سرمایه گذاری

08 300x180 - منطقه تجاری گردشگری سپاد، سرزمین فرصت های سرمایه گذاری

10 300x180 - منطقه تجاری گردشگری سپاد، سرزمین فرصت های سرمایه گذاری

11 300x180 - منطقه تجاری گردشگری سپاد، سرزمین فرصت های سرمایه گذاری

12 300x180 - منطقه تجاری گردشگری سپاد، سرزمین فرصت های سرمایه گذاری

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 11 =