بررسی فرصت های سرمایه گذاری چابهار

با توجه به اهداف شرکت سپاد در زمینه استفاده بهینه از سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای سهامداران، در نشست مشترک مدیرعامل و نمایندگان هیئت مدیره شرکت سپاد با آقای مهندس قاسمی، نماینده شرکت توسعه و عمران آرمان مکران و مدیر پروژه پارک لجستیک چابهار فرصتهای سرمایه گذاری در منطقه چابهار بررسی شد.
شرکت سپاد در سال های اخیر نگاهی به سرمایه گذاری در منطقه چابهار داشته است و به همین منظور مدیران سپاد در سال های گذشته بازدیدهایی نیز از این منطقه داشته اند. در همین راستا نشستی با مهندس قاسمی برگزار شد تا از وی اطلاعات بیشتری نسبت به فرصت های سرمایه گذاری در منطقه چابهار اخذ گردد.
مهندس قاسمی با اشاره به اینکه چابهار یکی از بهترین نقاط کشور برای سرمایه گذاری در حوزه های متنوع است، اشاره کرد: منطقه چابهار می تواند علاوه بر تامین نیازهای لجستیکی ایران، نقشی استراتژیک در ارتباط کشورهای خاور دور به اروپا بازی کند. از اینرو بسیار مورد توجه نظام قرار دارد و بسترهای توسعه و سرمایه گذاری زیادی در این شهر فراهم شده است. برخی حوزه های جذاب سرمایه گذاری در چابهار شامل خدمات لجستیک، خدمات گمرکی، صادرات، واردات، تولید میوه های گرمسیری، ساختمان، آماده سازی طرح های توسعه شهری، شیلات و فولاد می باشد.
وی افزود: با توجه به اینکه ایران امن ترین مسیر شرق به غرب است، این منطقه می تواند نقش محوری در صادرات کالاهای هند و چین به غرب را بازی کند. شرکت سپاد با توجه به تجارب خوبی که دارد می تواند در حوزه های لجستیک، خدمات انبارداری، مدیریت واردات و حوزه های دیگر، سرمایه گذاری های خوبی را انجام دهد.
در ادامه جلسه آقای قاسمی از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت سپاد برای بازدید از طرح های توسعه چابهار و آشنایی بیشتر با فرصت های سرمایه گذاری و نیز مذاکره با مقامات و مسئولان محلی دعوت کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − دو =