اولین نشست هم اندیشی مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت سپاد با نمایندگان سهامداران در سال 1402 برگزار شد.

مدیرعامل شرکت سپاد گفت: این جلسات با هدف بهره گیری از پیشنهادات و نظرات نمایندگان سهامداران در مورد برنامه ها و اقدامات شرکت سپاد برگزار می شود. دکتر هوشنگ نژاد افزود: برنامه ریزی کرده ایم که طی حداقل سه يا چهار نشست با بیشترین تعداد نفرات ممکن از نمایندگان محترمی که بیشترین تعداد سهام را نمایندگی می کنند، دعوت نماییم و ضمن ارایه گزارش تفصیلی از اقدامات شرکت به ایشان، از نظرات و پیشنهادات سازنده آنها در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های شرکت استفاده نماییم.

در شروع این جلسه رییس هیئت مدیره سپاد گفت: شرکت سپاد شرکتی خوش نام است و سابقه درخشانی دارد. سردار گرمه ای اضافه کرد: تمام مصوبات هیئت مدیره اجماعی بوده است یعنی همه اعضاء بالاتفاق به مصوبات رای مثبت داده اند که این نشان از وفاق و همدلی بین اعضای هیئت مدیره شرکت سپاد دارد. برنامه های خوبی برای شرکت داریم. سپاد در حال حرکت به سمت چند محصولی است و آینده خوبی در انتظار سهامداران است. تا جایی که می توانستیم وقت گذاشتیم و کارکنان شرکت زحمات زیادی را متقبل شده اند. با وجود اینکه کاهش تعداد نیروی انسانی داشته ایم، هر یک از کارکنان دو یا چند وظیفه را به عهده گرفته اند. مدیرعامل محترم نیز دلسوزانه و مجدانه تلاشهای زیادی را در راه پیشرفت شرکت سپاد انجام می دهند که از ایشان تشکر می کنم.

این جلسه که در تاریخ 7 اردیبهشت برگزار شد و حدود 40 نفر از نمایندگان محترم سهامداران حضور یافتند، مدیرعامل سپاد اقدامات یک سال گذشته شرکت را گزارش نمود و نیز برنامه و بودجه شرکت برای سال 1402 و اهم برنامه های تدوین شده برای آینده شرکت را تشریح نمود. در ادامه جلسه نمایندگان سهامداران پیشنهادات و نظرات خود را بیان کردند و پرسش های خود را مطرح نمودند که دکتر هوشنگ نژاد به این سوالات پاسخ داد.

لازم به توضیح است که دو جلسه هم اندیشی دیگر در تاریخ های 14 و 17 اردیبهشت 1400 برنامه ریزی شده است و در هر جلسه از 50 تا 60 نفر دیگراز نمایندگان دعوت می گردد.

Picture3 300x200 - اولین نشست هم اندیشی مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت سپاد با نمایندگان سهامداران در سال 1402 برگزار شد. Picture4 300x200 - اولین نشست هم اندیشی مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت سپاد با نمایندگان سهامداران در سال 1402 برگزار شد. Picture5 300x200 - اولین نشست هم اندیشی مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت سپاد با نمایندگان سهامداران در سال 1402 برگزار شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =