تشکیل دپارتمان معدن در شرکت سپاد پیگیری می شود.

بیش از یکسال است که شرکت سپاد با هدف تنوع بخشی به سبد سرمایه گذاری های خود و شناسایی حوزه های سرمایه گذاری سود آور، مطالعات و بررسی های زیادی را انجام داده است که معدن و فرآوری مواد معدنی مهمترین حوزه بوده است. در این راه با کارشناسان خبره و مدیران بخشهای خصوصی و دولتی مشاوره ها و رایزنی های زیادی صورت گرفته است و از معادن و کارخانه های فرآوری مواد معدنی متعددی بازدید شده است و از این مسیر، اطلاعات خوبی برای مدیران و کارشناسان سپاد به دست آمده است. علاوه بر این، مجوزهای فرآوری مواد معدنی برای شرکت سپاد اخذ شده است. در این مرحله به منظور همفکری بیشتر و استفاده از تضارب آرای مشاوران معدنی سپاد، نشستی با  حضور همه مشاوران برگزار شد و موضوعات معادن مختلف و فرآوری آنها به بحث گذاشته شد و در مورد اولویتهای سرمایه گذاری و گامهای اجرایی و ترتیب کارها مشورت شد.

هر یک از این مشاوران متناسب با تجربه و تخصص خود، اقتضائات هر یک از حوزه های معدنی و فرآوری را بیان نمودند. در مجموع برآیند نظرات مشاوران این بود که حوزه معادن و فرآوری مواد معدنی حوزه سودآوری است و تصمیم مدیران شرکت سپاد برای سرمایه گذاری در این حوزه، تصمیم سنجیده و هوشمندانه ای است.

در این جلسه توصیه گردید تا به صورت جدّی دپارتمان معدن شرکت سپاد به منظور ارایه مشاوره، راهبری مطالعات امکان سنجی و نیز پیگیری امور در حوزه معادن تشکیل شده تا در این قالب از خدمات کارشناسان خبره و با سابقه در حوزه معدن استفاده گردد.

Picture2 300x202 - تشکیل دپارتمان معدن در شرکت سپاد پیگیری می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =